Napady

Klepání motoru za studena. Poruchy u Fordu Mondeo 1.6 (Ford Mondeo) 2011.

Na Tiidě žádné nebyly, seřízení je potřeba, myslím, každých 100 tisíc, těsnění je potřeba vyměnit, což je v servisu drahý zákrok. Hluk utichl při 62 stupních Celsia.

Qashqai má hydraulické kompenzátory, je hlučný až do 43 stupňů, pak je mnohem tišší.

Zvuk na BMW je jiný, ale má také řetěz, jsou tam i kompenzátory, je rezonančnější a příjemnější pro ucho, hlučný je až do 40 stupňů.

Ale ve srovnání s Hoverem 2.8 diesel nebo Mercedesem 2.1 diesel, když se zahřeje, zní to jako kotě vrnící vedle štěkajícího psa)

lomo320 byl před 15 hodinami
Na Infiniti FX 17. května 2015 v 17:00

ano, jen dieselový Mercedes najede milion km bez jakýchkoli vážných problémů, alespoň ten starý, na w210

vega byl před 19 hodinami
Na BMW řady 3, Nissan Qashqai 17. května 2015 v 14:24

Přiznejte si, že tohle už není jízda, ale naprostá otrava.

A kdyby byla půjčka splacená, už bych to dávno prodal.

No, píšeš, že opravy tě NETRÁBÍ))))

Přeji ti nové auto, brzy ti i autohypnóza přestane pomáhat. ))))

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 14:57

Pokud máte nové auto a potřebujete každý měsíc provádět údržbu, zůstanete bez kalhot a auto je ještě rok na úvěr a doufám, že s ním budu ještě chvíli jezdit i potom.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 14:58

A já se tě ptala, žádná hysterie

vega byl před 19 hodinami
Na BMW řady 3, Nissan Qashqai 17. května 2015 v 17:38

tvoje peníze, tvůj čas, tvé starosti, co to máš za hysterický záchvat?)))))))

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 17:41

Kde tady vůbec vidíš problém?

vega byl před 19 hodinami
Na BMW řady 3, Nissan Qashqai 17. května 2015 v 17:43

Ford, čím víc jezdíš, tím silnější se stává, sám Ford!))))

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 18:03

Ty neřídíš. Najezdím 200-300 km denně, proto to někdy kope. )

vega byl před 19 hodinami
Na BMW řady 3, Nissan Qashqai 17. května 2015 v 18:05
bouře byla před 13 hodinami
Na Kia Carnival 17. května 2015 v 14:31

Právě se z něj stal diesel)

Na Chevroletu Cruze 17. května 2015 v 15:21

Pravděpodobně hydraulické kompenzátory. Může být nutné vyměnit olej za původní, naplněný dle pokynů, nebo vyměnit kompenzátory – to je mnohem levnější než oprava motoru. Při studeném startu nebo při delším stání vozu se to pozoruje i u nových vozů, tj. je potřeba určitá doba k naplnění kompenzátorů olejem. Postupem času je výměna kompenzátorů stanovena v pokynech.

Na MZSA 8177, TMZ Muravei 17. května 2015 v 15:42

Vypadá to na detonaci, jako by motor běžel na chudou směs. A volnoběžné otáčky jsou nějak nízké. Šel bych na diagnostiku, zkontroloval bych čidlo teploty chladicí kapaliny.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 15:48

Používám neoriginální olej. Buď Total, nebo Castrol, ale výhradně 5×30 s přístupem pro Ford.

koe69 byl před 13 hodinami
Na Volkswagenu Golf 17. května 2015 v 19:36

S takovým počtem najetých kilometrů a používat „třicítku“? A měnit ji po deseti tisících? To není olej, ale voda. Teď je čas myslet na „padesátku“. Samozřejmě – praskají hydraulické zvedáky. Chtějí hustý olej.

Přečtěte si více
Recept: Křupavé kysané zelí ve vlastní šťávě

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 19:53

Jak často bych ho měl měnit? Za měsíc a půl jsem najel těch 10000 XNUMX. Jaký olej byste doporučili do Fordu Access?

koe69 byl před 13 hodinami
Na Volkswagenu Golf 17. května 2015 v 21:14

Olejový klub kontroluje použité oleje. Aditiva se zpravidla opotřebovávají po 7-8 tisících kilometrech. Nevím, jestli existují „čtyřicítky“ se schválením Fordu, ale i kdyby ne, nemůžete si sami vybrat dobrý olej? Jen kdyby třída kvality byla vysoká.

Na vozech Jaguar XF, Citroën C5 18. května 2015 v 12:24

Můžete dokonce nalít TNK Magnum, hlavní je ho měnit každých 7 tisíc.

Na vozech Kia Sorento, Kia Ceed 18. května 2015 v 10:29

Takže viskozita oleje je určena prvními čísly, nikoli posledními. Pak je třeba nalít 10.

fedodorov byl před 4 hodinami
Na BMW Z4, VAZ 2107 18. května 2015 v 11:56

Takže viskozita oleje je určena prvními čísly, nikoli posledními. Pak je třeba nalít 10.

Viskozita oleje je určena jak prvním, tak posledním (podle vaší interpretace)))

Poslední čísla ukazují viskozitu v provozním režimu a první čísla ukazují viskozitu při nízkých okolních teplotách, tj. ukazují odolnost v chladu.

Na vozech Kia Sorento, Kia Ceed 18. května 2015 v 12:59

Zmátl jsi mě)) Vygooglil jsem si to – interpretuješ všechno správně.

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 16:04

Jednou jsem se tě ptal, co je větší: tvoje nebo moje. Tvoje je novější (v letech), ale má víc najetých kilometrů. Moje je starší, ale má míň najetých kilometrů.

Kupodivu v garáži ani neslyším motor, ani za studena, ani za horka.

morální: nevěnujte pozornost roku, ale počtu najetých kilometrů)))

dmitry_sh byl před 2 hodinami
Na Geely Tugella, Toyota Camry 17. května 2015 v 16:26

Zajímalo by mě, v kterém případě bylo tělo lépe zachováno.)

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 16:31

pokud neměl vážnou nehodu, tak v obou)

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 16:51

Ten můj je pozinkovaný, i když tam, kde jsou odštěpky, nerezaví, ale já to opravím štětcem.

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 19:39

moje 34 taky nerezavěla na třískách)

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 16:12

Tak to je jasné, Serjogo)), zkusím to nejdřív naplnit originálním olejem, možná hydraulické zvedáky opravdu nestihnou dolít.

Na MZSA 8177, TMZ Muravei 17. května 2015 v 16:15

Zkoušel jsi to přidat na plyn? Pokud nemají čas se natankovat, obvykle to pomůže.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Havalu F7 změněno 17. května 2015 v 16:50
Na BMW řady 5 17. května 2015 v 16:22

propláchni (psal jsem o tom v minulém příspěvku). nezhorší to.

Jakou viskozitní olej teď používáš?

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 16:49

5×30 se schválením Ford

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 16:56

možná je čas to nalít hustěji

1,6 není moc vynalézavá, obzvlášť na takové karoserii.

fedodorov byl před 4 hodinami
Na BMW Z4, VAZ 2107 17. května 2015 v 16:34

Ano, zdá se, že na tvrdé práci po nastartování motoru hydraulickými zvedáky není nic zločinného.

Nepoužíváte originální olej, ale zkuste to naplnit něčím, o čem je známo, že je vysoce kvalitní.

Přečtěte si více
Proč vlastně fazole před vařením namáčíte: ne každý zná správnou odpověď: novinky, vaření a recepty, fazole, tipy, zdraví, vaření, vaření

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 16:38

Taky to máš po začátku těžké?

fedodorov byl před 4 hodinami
Pro BMW Z4, VAZ 2107 změněno 17. května 2015 v 16:51

Uvnitř to vůbec není slyšet. Venku není zvuk stejný asi 20 sekund a pak přestane. Ale neřekl bych, že je to drsné.

Ford rachotil přirozeněji a drsněji.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 16:53

V kabině to taky není nijak zvlášť slyšet)

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 16:53

Na mém předchozím autě (s najetými kilometry asi 400) s olejem 5w40 to chraplo asi 5 sekund.

na tomto (s olejem stejné viskozity) jak v zimě, tak v létě – všechno stejné.

P.S. Obvykle startuji v zavřené garáži s otevřenými dveřmi řidiče.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 16:56

No vidíš, všechna auta jsou jiná)))

A BMW není Ford)

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 17:04

No, Vanos rozhodně vydává tikavý zvuk (to je při takovém počtu najetých kilometrů normální (ne normální)).

ale moc mi nevadí

všechno je stále velmi tiché

lomo320 byl před 15 hodinami
Na Infiniti FX 17. května 2015 v 16:55

Měl jsem Ford Focus 2.0 131 koní, benzín, po 250 tisících kilometrech začal kouřit. Ukázalo se, že je opravdu potřeba dolít olej se schválením Fordu. Začal jsem ho dolévat – a pomohlo to, skoro přestal kouřit. Prodal jsem ho po 260 tisících kilometrech, protože začala klepat hřebenová hřídel, začal prdět tlumič výfuku, praskla klimatizace + rozvodový řemen se měl brzy opotřebovat.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 16:59

Vždycky nalévám s laskavým svolením Fordu a nikdy jsem nekouřil, ale tyto problémy se měly řešit okamžitě a nečekat, až se všechno nahromadí.

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 17:02

, při 250 tisících kilometrech to začalo kouřit. Ukázalo se, že by se do toho měl nalít olej se schválením Fordu. Začal jsem ho nalévat – a pomohlo to, skoro to přestalo kouřit.

Je to zvláštní příběh, abych byl upřímný.

vazovod byl před 5 hodinami
17. května 2015 v 19:05 hodin

parádní auto ford!

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 19:07

A kdo pochybuje?

Na Mercedesu třídy C 17. května 2015 v 19:29

Olej, pokud je originální (myslím tím, že si jsi jistý, že je originální) a má schválení Fordu, s tím nemá nic společného. Ať ho měníš, nebo ne – nepomůže to. A měl jsem stejný problém s hydraulickými zvedáky – železný, chrastící zvuk, jako u dieselu. Nedělal jsem žádné opravy – tehdy se mi to zdálo drahé. Najel jsem dalších padesát tisíc a prodal to s tím chrastícím zvukem.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 19:35

Samotné hydraulické zvedáky stojí pár haléřů, ale jejich výměna je drahá.

Na Mercedesu třídy C 17. května 2015 v 20:03

Tenhle problém jsem měl se svým Passatem na začátku 90. let. Tehdy se k penězům přistupovalo jinak – byly nějak dražší. Ale pokud chcete dál jezdit, tak to musíte změnit. Hlavní je udělat přesnou diagnózu.

yura 099 byl před 3 týdny
Na VAZ Priora 17. května 2015 v 19:29

Přečtěte si více
Zakořenění kaktusů a šťavnatých řízků: Koupit s kořeny nebo bez?

Jaká je hladina oleje, normální? Měnil jsi ho nedávno?

bmwm3 byl před 3 dny
Na Havalu F7 změněno 17. května 2015 v 19:34

Hladina oleje je od začátku do konce dostatečná, ale na začátku je na maximu a na konci je menší než minimum, takže trochu dolévám, ale možná je to tím, že nešikovní mechanici nakřivo nainstalovali olejové těsnění klikové hřídele a všechno je tam mokré a visí kapky ((, nebo možná tím, že otáčky jsou neustále 120-140

yura 099 byl před 3 týdny
Na VAZ Priora 17. května 2015 v 19:47

120-140 je normální, ne 200 pořád.

Možná proto, že klesla hladina a část oleje byla trochu podlitá, takže se opotřebovaly, nemusíš měnit všechno, stačí vyměnit pár, dva páry. Nebo se možná ucpal olejový kanál.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 19:54

Uvidíme), možná ten olej opravdu potřebuje být hustší, jak píší výše?

yura 099 byl před 3 týdny
Na VAZ Priora 17. května 2015 v 19:58

Pokud jsou opotřebované, je už pozdě, při startování za studena chrastí, že? a když se zahřejí, tak se mezery zmenšily a je to normální, když je naplníte hustěji, horší to nebude, ale když to po práci vypnete, olej steče a ráno při startu to bude stejné, ale možná i méně.

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 20:07

ale obecně, běžte a nedělejte si starosti

No a proč chrastí, když je zima?

Zvýšila se spotřeba oleje a paliva? Ne.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 20:34

Spotřeba oleje se mírně zvýšila.

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 20:43

Neexistuje žádná souvislost mezi ranním chrastěním hydraulických zvedáků a spotřebou oleje.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 21:04

Ptal ses, já odpověděl)

17. května 2015 v 19:53 hodin

Vypadá to na hydraulické zvedáky. Ale je také možné, že se trochu natáhl řetěz mezi hřídeli.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 19:56

Mám rozvodový řemen

vega byl před 19 hodinami
Na BMW řady 3, Nissan Qashqai 17. května 2015 v 21:04
bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 21:22

Mám si to dát na krk?))))

Na Yamaha YBR 125, Nissan Teana 17. května 2015 v 20:18

No, takové koryto s malinkým 1.6, soucítím. Nicméně si můžeme vzpomenout i na Peugeot 508 s 1.6 120 koní.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 20:33

Nepotřebuji tu soucit, s tímhle korytem jsem docela spokojený. Pracuji na tom.

Na Yamaha YBR 125, Nissan Teana 17. května 2015 v 21:24

To je to nejdůležitější. Samotné auto není vůbec špatné a v mnoha parametrech je perfektně vyvážené, ale instalace 1.6 na Mondeo je výsměch kupujícímu a taxislužby tento motor na Mondeo kvůli jeho krátké životnosti sotva potřebují.

vega byl před 19 hodinami
Na BMW řady 3, Nissan Qashqai 17. května 2015 v 21:26

Tam se poděla verze 3.0.

Tady taxíky prostě ničí auta, knipl a slabý motor se k těmto účelům docela hodí.

Byl jsem tam před 8 hodinami
Na Citroënu C5, Citroën C5 18. května 2015 v 09:19

Mám dobrého kamaráda, který pracuje v taxi na Mondeu a všechna Mondea tam jsou na ráfku a s motorem 1,6. Jeho najeto je něco málo přes 200 tisíc, spotřeba oleje je 1 litr na 2000 tisíc, když se motor netočí, tak na 3000 tisíc, podle něj.

Přečtěte si více
Odpovědi na otázky týkající se montáže parapetů. Část 1 - Služba OknaTek

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 18. května 2015 ve 12:41

Ne, moje spotřeba oleje je 0.5-1 l na 10000 XNUMX km

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 21:28

Taxislužby je obvykle dávají do prodeje po 150 tisících, takže jim je to jedno.

fedodorov byl před 4 hodinami
Na BMW Z4, VAZ 2107 17. května 2015 v 21:48

Diskutovalo se zde o tom, že oleje Comma nejsou špatné a pravděpodobnost, že narazíte na padělek, je minimální.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 21:54

Možná je pak Hado lepší?

fedodorov byl před 4 hodinami
Na BMW Z4, VAZ 2107 17. května 2015 v 21:55

Můj názor rozhodně není nutný, byl vyvinut pro X-Mana.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 22:01

Ale no tak, měl jsem v Hoveru všechen ten olej Xado, s radostí jsem ho všude nalil, poté, co jsem ho nalil do převodovky, přestala křupat))), ale nevidím přístup k Fordu (

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 22:19

Tady s přístupem, ale mám 913 a tady 917, jak to je?))))

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 22:20

Ano, už něco nahraj))

Jsi takový hlupák)))))))

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 22:23
Na BMW řady 5 17. května 2015 v 22:25

koupit motul 5w40 X-ess

a neodváděj mi z toho hlavu)))

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 22:31

Proč to sakra potřebuju, vždyť tam není přístup (Ford)

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 22:41

Dosáhl jsi této tolerance))

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 22:42

Chceš, abych si zakouřil/a?)))))))

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 22:42

Raději to nahraju ))))

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 22:42
koe69 byl před 13 hodinami
Na Volkswagenu Golf 17. května 2015 v 22:45
bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 22:50

Aspoň mám pro Ford schválení 913)

koe69 byl před 13 hodinami
Změněno na Volkswagen Golf 17. května 2015 ve 22:57

Bude silnější (tak akorát pro starý motor) a třída kvality je vyšší (zanechá méně usazenin). Skutečnost, že neexistuje schválení od Fordu, znamená pouze to, že ho Ford netestoval. Volkswagen schválení má (pro více zatížené motory).

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 23:05

5 na 40 (Ford vůbec nenalévá)

yura 099 byl před 3 týdny
Na VAZ Priora 17. května 2015 v 23:38

Jak je to možné, nalijte Lukoil do živitele rodiny.

koe69 byl před 13 hodinami
Na Volkswagenu Golf 17. května 2015 v 23:42

Nejlepší benzíny a oleje v naší zemi jsou od Lukoilu.

yura 099 byl před 3 týdny
Na VAZ Priora 17. května 2015 v 23:54

Před hodinou jsem telefonoval s kmotrem, natankoval v Lukě a jeho motor přestal tahat ((( chystám se na generální opravu. VAZ 2111 (8 ventilů)

Přečtěte si více
Plemeno fríského koně. Kompletní průvodce

koe69 byl před 13 hodinami
Změněno na Volkswagen Golf 17. května 2015 ve 23:57

Natankoval jsem naftu, když jsem byl opilý. Nebo se mi možná auto prostě porouchalo. Všechno se dříve nebo později porouchá.

yura 099 byl před 3 týdny
Na VAZ Priora 17. května 2015 v 23:57
bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 18. května 2015 ve 00:03
bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 18. května 2015 ve 12:49

Mimochodem, ano, benzín a nafta je ještě lepší než ve VR, takže olej asi taky není špatný, zvlášť když 5×30 vyrobili teprve nedávno.

marchisham naposledy online před 4 hodinami
Na Toyota Corolla Fielder, Land Rover Freelander 19. května 2015 v 12:49

A kdo řekl, že BP je standard?))) Velmi průměrné palivo. Jezdí tam. většinou líní ghúlové, kancelářský městský plankton. Zeptal jsem se jednoho z nich v práci, byl tak uhlazený. – Proč BP? – Mají tam nejlepší palivo. A pečivo je vynikající. Jak se říká, neexistují slov).

Na Yamaha YBR 125, Nissan Teana 18. května 2015 v 01:52

Nalil jsem Reagent 3000, motor začal běžet plynulejší a tišší, nalil jsem Ceratec a nic jsem necítil.

bmwm3 byl před 3 dny
Na Haval F7 17. května 2015 ve 22:10

Četl jsem, že je vhodný pro Ford, v Kuntsevu od 2365 za 5 litrů, ale v čem je lepší než například originál?

Na Mercedesu třídy C 17. května 2015 v 22:10

Mohu potvrdit, že Comma jsou opravdu vynikající oleje a pro jakoukoli peněženku a požadavky. Společnost v Rusku (stejně jako na Ukrajině) není propagovaná a riziko narazení na padělek je minimální – kdo potřebuje padělek, který je kupován bez nadšení – Mobil nebo Castrol je jiná věc! A v Petrohradu jsou také obchody specializované na Commu – prodávají pouze z reprezentativních kanceláří. Alespoň to tak bývalo. Tajemství kvality spočívá zaprvé v rozumném vývoji vlastní laboratoře, zadruhé – Anglie není vázána povinností používat recyklované oleje při výrobě olejů. A většina zboží se prodává na dopravník – nebudou tam lit blbosti. Obecně vzato, hodný olej.

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 22:17

a Totec-Astra nebo Cooper nejsou vůbec padělané a mimochodem, tyto oleje jsou špičkové (stejně jako Xenum)

a tohle jsou ruské značky

p.s. a svatá válka začne znovu: který olej si vybrat?)))

Mercedes třídy C změněn 17. května 2015 ve 22:26

Který olej vybrat? O těchto olejích nemůžu nic říct – nepoužíval jsem je. Říkám jen to, co vím. Ale o Xenumu (je to barva lipového medu a další?) jsem četl nedávno, zkušenosti s použitím a analýzami v laboratořích. Pokud vím, nenašli nic nadpřirozeně zlepšujícího a cena je dvakrát vyšší. Ale zase, já osobně o nich nic nevím. A co se týče “který olej vybrat?”, tak podle mě je hlavní, aby byl pravý. To je půlka úspěchu.

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 22:27

Ksenia 7,5W40 (mléčná barva) je olej pro přeplňované Subaru

jako by to bylo původně vyrobeno pro tyto motory

Na Mercedesu třídy C 17. května 2015 v 22:30

Podle mého názoru to tam nalil člověk v BMW. Ale můžu se mýlit – podíval jsem se na to kvůli informacím a neutkvělo mi to v paměti.

Na BMW řady 5 17. května 2015 v 22:31

můžeš si to nalít, kam chceš

a BMW to dokonce doporučuje

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button