Recenze

Je možné nějakou dobu jezdit s hučícím ložiskem náboje?

Vlastně na čerstvě zakoupeném podzhopníku hučí ložisko levého předního kola, hukot začíná při rychlosti 90 km/h a je rovnoměrný. Náboj se nezahřívá, není tam žádná výrazná vůle. Dá se s bzučákem cestovat do úterý nebo ne? Na výjezdu budete muset cestovat po kraji, horská doprava není možná. Nemám zkušenosti s jízdou na klakson.

31-7-2015 14:05 Vovanoid

AlexKa:
Vlastně na čerstvě zakoupeném podzhopníku hučí ložisko levého předního kola, hukot začíná při rychlosti 90 km/h a je rovnoměrný. Náboj se nezahřívá, není tam žádná výrazná vůle. Dá se s bzučákem cestovat do úterý nebo ne? Na výjezdu budete muset cestovat po kraji, horská doprava není možná. S jízdou s klaksonem nemám žádné zkušenosti.

Určitě to možné je, nebojte se. Než se zasekne, takové ložisko zavyje tak hlasitě, že akustickou nepohodou vyskočíte z auta.

31-7-2015 14:19 perstkov
Máte najeto cca 2000-3000 km. . ale ti parchanti stojí jako křídlo z boeingu.
31-7-2015 14:21 Jorgen858
Přitom se může nečekaně rozpadnout. Neotálejte.
31-7-2015 14:22 Grossvater

Obecně ano. Kromě toho by se nemělo zasekávat, protože opotřebením se mezery zvětšují. Zničení separátoru je nebezpečné, ale předtím, jak napsal můj vážený kolega Vovanoid, se vám uši stočí do trubičky.
Čas od času zkontrolujte topení a zda se mezera náhle nezvětšila. Než se separátor zhroutí, náboj začne křupat. Další známka zvýšené vůle: po jízdě po zakřivené silnici se vůle brzdy zvětší, kotouč s nábojem visí a roztahuje destičky a při prvním brzdění po polní cestě se pedál propadá.
Nebezpečný „rychlý a dlouhý“ režim.
Obecně platí, že pokud nebudete řídit, nic se nestane.

31-7-2015 14:29 Vovanoid
perstkov:
Máte najeto cca 2000-3000 km. . ale ti parchanti stojí jako křídlo z boeingu.

no, jsou v pohodě. I když jsou dodávány s nábojem a senzorem ABS, moc nekoušou

31-7-2015 15:27 AlexKa

Rozumím, díky. Tak to stihnu do úterý. V zásadě nejezdím rychleji než 120. Najeto 50 – 100 km jedním směrem, více ne.

31-7-2015 15:33 Lebedikha

Jaký má smysl experimentovat? Nedávno jsem od úředníků vyměnil náboj zadního kola (ale mám kretén VAZ) – 40 minut času a 1000 XNUMX rublů. soužití s ​​prací.

31-7-2015 16:00 gumo

Lebedikha:
Jaký má smysl experimentovat? Nedávno jsem od úředníků vyměnil náboj zadního kola (ale mám kretén VAZ) – 40 minut času a 1000 XNUMX rublů. soužití s ​​prací.

o_o
sakra. Bojím se představit si, co tam dali, pokud normální rozbočovač na VAZ stojí od 1 XNUMX rublů!

i když tuším. pravděpodobně vologdské za 500-600 rublů za kus. Ložiska Vologda mám, jen na jiném místě – v rozvodovém řemenu, podpěra pískala už po 5tis.km. tady je kdysi vychvalovaná VOLOGDA!

31-7-2015 16:04 Lebedikha
Z grantového klubu:

„Proč je to tak drahé? Před měsícem jsem to měnil od manželky u Norma (24tis), vzal za 450.
Předtím jsem zavolal do servisu, řekli, že mají více než 600 továrních.”

Přečtěte si více
Nesoulad v údajích ze snímačů tlaku v pneumatikách na palubním počítači a na tlakoměru. KIA K5 Optima Club

31-7-2015 16:12 gumo
Lebedikha:
Z grantového klubu:

„Proč je to tak drahé? Před měsícem jsem to měnil od manželky u Norma (24tis), vzal za 450.
Předtím jsem zavolal do servisu, řekli, že mají více než 600 továrních.”

S takovou kvalitou pracovních služeb nezůstanou pracovníci bez práce, v této situaci je to ještě lepší, když naloží svinstvo, klient se vrátí rychleji, ale není po nich poptávka, svou práci dělají poctivě!

Právě jsem se podíval, dokonce i v provinciích (500 km od moskevského času), neoficiální lidé za tuto práci účtují 500 rublů + nejlevnější ložisko je 500 rublů. nakonec 1 tisíc rublů. Nerozumím těmto výkřikům v grantovém klubu, nemůžete najít nic levnějšího než 1 tisíc rublů, pokud to neuděláte sami.

31-7-2015 16:15 Lebedikha
S jakým „takovým“, prosím podrobněji.
31-7-2015 16:17 gumo
Lebedikha:
S jakým „takovým“, prosím podrobněji.

Lakomec platí dvakrát!
Můj přítel na starém Audi A6 mění náboj kola jednou ročně, vše stojí 1,5 tisíce rublů.
a netrápí ho to.

Už dva roky je to stejné ložisko, jeli jsme sem a zase to hučí!

31-7-2015 16:21 Lebedikha
Ano, nerad bych mluvil o Audi – mám grant. Co je špatného na továrních ložiskách?
31-7-2015 16:26 gumo
Lebedikha:
Ano, nerad bych mluvil o Audi – mám grant. Co je špatného na továrních ložiskách?
gumo:

i když tuším. pravděpodobně vologdské za 500-600 rublů za kus. Ložiska Vologda mám, jen na jiném místě – v rozvodovém řemenu, podpěra pískala už po 5tis.km. tady je kdysi vychvalovaná VOLOGDA!

31-7-2015 16:29 Lebedikha

Ano, nemluvím o rozvodovém řemenu – chtěl jsem mluvit o ložisku kola. Zejména bych se rád podíval na statistiky, koneckonců bezpečnost.

31-7-2015 16:33 gumo

Lebedikha:
Ano, nemluvím o rozvodovém řemenu – chtěl jsem mluvit o ložisku kola. Zejména bych se rád podíval na statistiky, koneckonců bezpečnost.

To je pro tebe, příteli, na specializovaných fórech, sledovat a sbírat statistiky sám.

Moje zkušenost je popsána výše, i když ne ložisko kola, ale ložisko.

Teď bych si raději připlatil, ale nastavil a zapomněl.

31-7-2015 16:39 Lebedikha
Původně napsal gumo:

s takovou kvalitou práce pracovníci služeb nezůstanou bez práce

Tohle je tvoje, příteli? Tak jsem chtěl vědět o „tomto“.
Ale bohužel (nebo naštěstí) pátek skončil, je čas jít domů.
Tady na vás, hezký víkend.

31-7-2015 16:58 gumo

Tohle je tvoje, příteli? Tak jsem chtěl vědět o „tomto“.
Ale bohužel (nebo naštěstí) pátek skončil, je čas jít domů.
Tady na vás, hezký víkend.

byla otázka.
Dal jsem odpověď.
pár? Omlouvám se, mám, co mám. Nebudu převyprávět zkušenosti ostatních. Pokud máte zájem, Google vám může pomoci! toto téma bylo na mnoha zdrojích VAZo opotřebované a opotřebované do děr, pokud tomu rozumím, v práci stále nemáte co dělat, do toho! Nemám v úmyslu to pro vás udělat

Přečtěte si více
Indukční topný kotel: zařízení, typy, výhody a nevýhody

Ale to, co tady není potřeba o rozvodovém řemenu, je vtipné, nebo si myslíte, že se ložiska kol vyrábějí ve Vologdě na speciální lince, pod speciální kontrolou?

31-7-2015 20:43 AlexKa

Lebedikha:
Jaký má smysl experimentovat? Nedávno jsem od úředníků vyměnil náboj zadního kola (ale mám kretén VAZ) – 40 minut času a 1000 XNUMX rublů. soužití s ​​prací.

No, pojďme bez experimentů. V úterý seženu náhradu, na hlavním voze se pracuje a naskytla se příležitost trochu hecovat, ale k tomu potřebujete auto. Tohle je cyklus. K opravě auta potřebujete peníze a abyste je vydělali, potřebujete auto

1-8-2015 00:31 HARON

Legrační. Proč platit víc? Přední náboje hučely, šel jsem do obchodu – 150-200 eur – a dostal jsem se. Auto, i když staré, není vzácností – prodejce ochotně nabízí analog, pouze 45 eur, existují i ​​levnější, ale tyto jsou nejlepší. A pak začínám být zmatený – šestkrát nebo osmkrát jsem šlápl na tyhle hrábě, zbláznil se mi mozek a bylo to kvůli nesprávné instalaci a geometrii pěstí a řekl jsem manželce, že si nenechám ujít ani jednu otvor. Týden jezdí, dva týdny bzučí a třetinu visí kolo. Trpělivost došla, když se nově instalovaný náboj rozlomil vejpůl, naštěstí ne v rychlosti. Koupil jsem ho a nainstaloval. Je to zázrak – nic se nehýbe a je ticho. A cena? Nejdražší huby by mě vyšly levněji.

1-8-2015 23:24 Поселянин
Původně napsal gumo:

tady je kdysi vychvalovaná VOLOGDA!

Jako obyvatel Vologdy mohu říci, že ložiska Vologda v těchto ložiskách jsou nyní pouze montáží. Možná ne ve všech, ale co tam je, to je.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Back to top button